Direktlänk till inlägg 23 december 2012

GOD JUL

Av Linus Törnquist - 23 december 2012 11:51

                                                  
          God Jul 


God Jul allihoppa nu är det jullov   och det ska bli skoj , för man slipper SKOLAN & man får presenter !!!

Jag ska kolla på Kalle Ankas Jul , men det kommer någ inte vara så roligt , för dom har klippt bort några delar   

Men det blir roligt ändå hoppas jag    hoppas att dom visar några andra roliga klippt , för om man tar bort några klippt måste man ju ta andra klippt istället , annars både ju dom som håller på med det LÄGGA NER TOTALT !!!!!!!!!

Och vadå ta bort det för det är ( RASISTIGT )  ?????

Ta bort hela skiten då , för om det var ( RASISTIGT ) är ju allt på hela Julen ( RASISTIG ) ?!


                                                VILKA HÅLLER MED ???

                                    

                                               Skriv kommentarer !!!


 
 
olivia törnqvist

olivia törnqvist

24 december 2012 21:19

Aaa jag håller med ta bort hella skiten då vaa är dom för mäniskor

http://pokal

Linus Törnquist

27 december 2012 17:31

Bra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Törnquist - 2 juli 2014 00:16

Ganska tidigt ... Idag ska jag till stallet & köra hade jag tänkt mig    Jag ska köra "Dante" en snabb häst    Jag ska cykla till stallet & det är en bra bit men det är värt det    Vi ses senare idag / Linus ...

Av Linus Törnquist - 30 juni 2014 18:28

Idag var jag ute i stallet & kom nyss hem :)

Av Linus Törnquist - 30 juni 2014 00:27

Igår var jag i stallet med Olivia Törnqvist en liten stund för att kolla om vi kunde cykla till stallet och LYCKAS komma hem igen & jag lyckades TYVÄRR hängde hon efter ;) (SKÄMTA) Men ha det gött så ses vi :) + bilder kommer väll någongång ...

Av Linus Törnquist - 29 juni 2014 20:13

Nu är jag tillbaka till POKALEN & det känns nice :) Anledning till att jag inte har varit aktiv är för att jag inte har tänkt på det men nu ska jag försöka lägga upp ett inlägg per dag :) ...

Av Linus Törnquist - 9 juni 2013 21:23

Efter lite uppehåll så är jag tillbaks till bolggen men om ni vill ha mer information , så är jag mest inne på http://linus74.webnode.se jag har gjort hemsidan ...

Presentation


Klicka för mer info :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards